Wednesday, December 3, 2008

GAMBAR AKU DGN FISHA BERKOT
MASA KAMI BUAT SEMINAR MEWAKILI MPP FAKULTI (FISHA PENGARAH PROJEK)

Sepanjang sem empat yang berlalu banyak pengalaman baru yang diperolehi...belajar di Universiti ni bukan sekadar untuk dapat ijazah,dip or ape2 tapi tentang kehidupan manusia...tentang perjalanan..macam-macam manusia yang aku jumpa dan berdepan..semua ni mematangkan diri..pengalaman yang mematangkan diri...sem ni aku sebilik dengan imah..dari sem satu kami serumah dan sem dua hingga empat sebilik..nak tahu tentang perangai aku tanya la imah..nak tahu tentang perangai imah tanya aku..hehehheh...imah budak Tapah, Kg Batu Masjid...sem depan masuk sem lima..mengikut perancangan kami tinggal berempat dengan budak lama jugak imah,as,mar dan aku..termasuk 4 orang budak IS...
aku ucapkan berbanyak terima kasih kepada teman serumah sepanjang sem 4 akma,mira,e,wawa,ina,imah,dan ida...tahniah kepada mereka yang berjaya menamatkan pengajian iaitu ida, akma,e dan mira...TAHNIAH....
Doakan kami berjaya menamatkan pengajian dengan cemerlang... diarang ni walaupun berlainan kos dan umur tapi sekepala dari awai perkenalan sehingga akhir.. Alhamdulillah sepanjang aku tinggal di kolej semua teman serumah ngam2 belaka..sampai umah aku ni jadi port lak lepak ada berhijrah tukar bilik pun ada iaitu mek nana dari umah sebelah hehhehe diakhir2 sem...salam 2 mek nana yang x balik cuti sem sebab bekerja di PKNS...

No comments: