Friday, December 5, 2008

NOTHING HOT...

Boring sangat arini aku buka internet untuk beberapa jam mencari bahan yang boleh mendatangkan ilmu dan motivasi..aku buka ym tengok as dengan naim je tengah chat.. aku tanya as what hot today? dia cakap tengah baca tentang tentang anak Radhi OAG yang jatuh kolam dan isu pergaduhan diana dengan Shamsul...sampai buat report polis..perlu ke nak report ha..aku tanya lak naim apa yang best arini..selalunya naim akan memberikan input yang berguna gak kat aku..maklumla dia agak advance..dia gak yang cadangkan aku tulis blog nih...Naim ni budak sek aku dulu Sek Men sekali..dia belajar animasi kat LimKokWing..seperti biasa dia memberikan aku idea yang agak bernas iaitu suruh aku banyak membaca sebab aku budak Creative Wrting katanya kena banyak membaca...Naim suruh aku tengok movie n blajar buat riview...Naim ni muda setahun pada aku. mak aku selalu bising sebab selalu on internet..biasala aku ni pompuan kampung mesti la mak aku bising x buat keje umah dan menghabiskan duit bayar broadband bulan2.aku nak jugak buat keje yang bleh mendatangkan faedah berganda macam bayar bil bulan2 RM68.00 nih...teringain gak aku nak jadi macam Alicia Loh yang aku baca dalam paper kemarin.walaupun OKU tapi menulis puisi dan novel dalam blog.baru berusia 12 tahun budak ni.. As pulak mem Buzz ym aku cakap dia telah memesan beg Dior kat sepupu dia yang berada di Ireland dan coklat.. As ni budak Penang dan merupakan anak tunggal yang manja..hehehe jangan marah As..dari sem satu kami serumah.jumpa As ni dari interview lagi kat Uitm Kedah. memang la satu kepala dan bleh dikatakan senang nak bawak berbincang..

1 comment:

Anonymous said...

auuwww...

so sweet....

ade nama aku :)