Friday, April 24, 2009

TAMAT SUDAH SEM 5

lega...ALhamdulillah tamat sudah semester 5 yang penuh dengan kekalutan,keserabutan,konflik dan x lupa juga membawa kepada tekanan emosi..hanya beberapa kali aku buka blog ni dan x sempat nak update.boleh dikatakan sem 5 padat dengan aktiviti dan aku boleh dikatakan keluar pukul 8 pagi dan ada kalanya malam baru balik umah
padahal kolej puncak perdana bukanlah jauh fakulti dan umah.tapi ada saja yang aku buat memenuhi tuntutan subjek. subjek berat seperti animasi, tesis, setel praktikal, setel tajaan bagi subjek Prof Razak dan banyak lagi. kadang2 aku jeles dengan fakulti lain teman serumah aku. relax je aku tengo bebudak 2 bergurau senda dan bergelak ketawa. namun aku puas sekarang, aku telah cuba yang terbaik. setipa semester menganjar aku benda yang banyak. persekutaran yang baru dan pensyarah yang baru. aku perlu bersedia. doakan aku berjaya sehingga tamat di semeter hadapan....coming semester 6!!!TAHNIAH BUAT ANGAH YANG SELAMAT MELAHIRKAN ANAK LELAKI SEBERAT 3.6 KG SETELAH 3 TAHUN KAHWIN...ANAK DIA LAHIR PADA PUKUL 3 lebih 22.04.2009...masa aku dalam bus balik ke shah alam..nama yang diberi ialah UMAR HAZIQ BIN MOHD RAHIMI

2 comments:

Unknown said...

wah.same nesday ngn aku la anak buah ko.hheehehe

akma said...

ehem..ehem..
da senior da dia..hohoho..
gudluck...
meh la jln2 blog aku..hahaha